Gastgericht handelen/hospitality

Inhoud

Inhoud

  • Klant-/gastgericht handelen
  • Proactief reageren
  • Cursist kan zijn facilitaire zintuig inzetten en voorvallen verhelpen.
  • Zicht krijgen op de effecten van het eigen gedrag binnen de beroepssituatie en hier vanuit bewust constructief communiceren
  • Bewustwording van rol als ambassadeur in de beeldvorming van de organisatie: zo zijn onze manieren (missie en waarden)
  • Zorgdragen voor de juiste ambiance in de organisatie
  • Denken, handelen en communiceren mede vanuit het perspectief van de klant/gast
  • Op correcte wijze afhandelen van klachten

Doel

Doel

De facilitair medewerker straalt zichtbaar plezier uit naar de gasten en zal deze op een klantvriendelijke, gastvrije en deskundige wijze benaderen.

Toelatingseisen

Toelatingseisen

Een speciale vooropleiding is niet vereist. Wel is een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift gewenst.

Praktische info

Praktische info

Deze scholing vindt incompany plaats. Vooraf wordt een analyse gemaakt van de werkzaamheden waardoor de lesstof goed aansluit op de huidige en toekomstige situatie binnen de organisatie.

Lesdata

Lesdata

In overleg en bij voldoende aanmeldingen.

Certificering

Certificering

Aanmelden

Duur
2 dagen van 8 uur
Kosten
Op aanvraag
Cursusinhoud
cursus