Meer info over de opleiding
Als allround assistant business services ben je een aanpakker die van alle markten thuis is. Zo doe je tijdens de opleiding kennis op over financiële administratie, archiveren, budgetteren, marketing, klantcontact en facilitaire diensten. De opleiding leidt je breed op waardoor je straks op veel plekken inzetbaar bent. Zo leer je onder andere:
- Hoe je financiële processen uit moet voeren: denk aan urenregistratie, kostenbewaking en factureren.
- Omgaan met klanten en relaties.
- Hoe je planning en voorraadbeheer organiseert.
- Beheren en archiveren van dossiers.
- Hoe je marketing en communicatie-werkzaamheden kunt uitvoeren, zoals eenvoudige teksten schrijven of promotie-activiteiten.
Word de beste!
Als student bij Albeda College Economie & Ondernemen brengen we je zo snel mogelijk in contact met het bedrijfsleven. Hiermee komen kennis, ervaring en je beroepshouding direct samen en daarmee word je volgens ons de allerbeste! Los daarvan loop je ook stage.
Stage
Tijdens je opleiding volg je uiteraard een stage. Dit doe je bij een erkend leerbedrijf. Je bent zelf verantwoordelijk voor het vinden van een stagebedrijf. Een overzicht van erkende leerbedrijven vind je op stagemarkt.nl.
Hoe je bij ons leert
- Onze opleidingen worden aangeboden in modules van tien weken. In iedere module doe je brede kennis en ervaring op en pas je direct toe in de praktijk.
- Je hebt veel ruimte en flexibiliteit om zelf je opleiding te creëren door bijvoorbeeld extra modules te volgen of te versnellen.
- Je leert in hybride vorm: zelfstandig, in groepsverband, online, in de klas en bij een bedrijf.
- Veel persoonlijke begeleiding.
Meer informatie hierover lees je bij het blokje ‘Hoe je bij ons leert’.
Sluit