Klantgericht en gastvrij

Werkt u aan een servicebalie of in een (onderwijs)administratie? Of wilt u daar gaan werken? Dan moet u om kunnen gaan met drukte en hectiek. De training Klantgericht en gastvrij maakt dat mogelijk. U leert gesprekstechnieken, het correct ontvangen van bezoekers en time-management. Met deze training vergroot u uw stressbestendigheid en klantvriendelijkheid.

Inhoud

Inhoud

De training richt zich op drie belangrijke competenties:

  • Gesprekstechnieken, zowel aan de telefoon als aan de balie.
  • Gastvrijheid. Het ontvangen van cliënten en bezoekers.
  • Time-management. Het omgaan met urgente situaties en agendabeheer.

Werkvormen :

  • Filmpjes.
  • Aan de hand van eigen casuïstiek aan de slag.
  • Rollenspel met een acteur.

Doel

Doel

Als medewerker van de servicebalie of (onderwijs)administratie bent u het visitekaartje van het bedrijf, de instelling of de school waar u werkt. Klantgericht en gastvrij bezoekers te woord staan is dan ook heel belangrijk. Soms valt dat niet mee. Het kan er heel druk en hectisch aan toe gaan. De baliemedewerker moet met die drukte om kunnen gaan. Stressbestendigheid, klantvriendelijkheid en gastvrijheid zijn onmisbare eigenschappen hiervoor. Ter ondersteuning van de medewerkers is er de training Klantgericht en gastvrij.

Toelatingseisen

Toelatingseisen

Medewerkers van onder andere een servicebalie en/of medewerkers van een (onderwijs) administratie.

Praktische info

Praktische info

Deze training wordt u aangeboden als incompanytraining.
U kunt een offerte of een intakegesprek met de trainer aanvragen via ons contactformulier.

Lesdata

Lesdata

De lesdata van deze training worden in overleg met u als opdrachtgever ingepland.

Op aanvraag kan de training in de ochtend, middag of avond plaatsvinden.

Certificering

Certificering

De deelnemers aan deze training ontvangen na afloop een bewijs van deelname.

Aanmelden

Duur
2 dagdelen
Kosten
Volgens offerte

U kunt een offerte of een intakegesprek met de trainer aanvragen via ons contactformulier.