Organisaties 
  Albede College www.albeda.nl


 
DNAMC Twitter Hyves Windows Live Favorites Youtube Google  

Klantgerichte communicatie

Klantgericht werken in de zorgverlening, kwaliteit van zorg, een tevreden klant, klantgerichte communicatie … doen we dat genoeg, kan dat beter, waar moeten we dan op letten, wat behoeft extra aandacht?

Deze vragen worden gesteld tijdens de eerste dag van deze training.

Doelgroep:
Medewerkers huishoudelijke en facilitaire diensten
Medewerkers verpleging en verzorging
Receptie- en polikliniekmedewerkers

Korte beschrijving van de inhoud:
Wie is de klant, wat is het (zorg)product, behoefte van de klant vaststellen, kenmerken van een klantgerichte organisatie, de 7 zonden in de dienstverlening, klantgerichte communicatie en op effectieve wijze omgaan met klachten en lastige situaties.
Immers,  Iedere klacht is een gratis advies

Bijzonderheden:
In de training wordt geoefend met behulp van de inzet van een acteur.



© 01/05/2013